سومین جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان در روز دو شنبه هفتم دی ماه 94 برگزار شد.

در این جشنواره 550 برند داخلی با هم رقابت کرده و از میان آنان به 80 برند تندیس برند محبوب اهدا گردید. برند فامیلا به عنوان نماینده شرکت کشت و صنعت گلبرگ بهاران در گروه کالایی مربا و عسل از بین برندهای مطرح رقیب، توانست تندیس زرین برند محبوب را از مقامات عالی کشوری دریافت کند.
در این مراسم جناب آقای آقای دکتر عظیم فضلی پور، عضو شورای علمی سازمان جهانی علائم تجاری و رئیس کمیته علمی جشنواره برند محبوب به عنوان سخنران اصلی این مراسم در خصوص ثبت برندهای ملی و برند سازی در فضای پسا تحریم ایراد سخنرانی نمودند.
این رویداد بزرگ ملی با محوریت مصرف کنندگان ازتاریخ 6 آذر لغایت 16 آذر 94 در قالب یک نظرسنجی بزرگ مردمی در سراسر کشور با حمایت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، به عنوان بزرگترین نهاد مردمی و حامی مصرف کنندگان و با همکاری مجلس شورای اسلامی برگزار گردید. برندهای فامیلا دیگر با رأی مصرف کنندگان، محبوبیت خود را ثابت کردند.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت