جوایز این مرحله از جشنواره که با استقبال بی‌سابقه مشتریان همراه گردید شامل 20 دستگاه خودروی Voleex، 26 سکه تمام بهار آزادی، 26 نیم سکه بهار آزادی و 468 ربع سکه بهار آزادی بود.


در این مراسم که با حضور نماینده رسمی دادستانی جناب آقای ملکی و مدیریت عامل شرکت گلرنگ پخش و جمعی از مدیران ارشد شرکت‌های گلبرگ بهاران و گلرنگ پخش برگزار شد پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ابتدا جوایز سکه قرعه کشی شد و سپس برندگان خوش شانس خودرو Voleex به قید قرعه انتخاب گردیدند.
در انتهای این مراسم نیز ، با همگی برندگان خودروی سواری به صورت تلفنی صحبت شد و خبر برنده شدن در قرعه کشی به اطلاع آنان رسید.
شایان ذکر است قرعه کشی مرحله پایانی این جشنواره در بهمن ماه برگزار خواهد گردید که طی آن 20 دستگاه خودروی Voleex، چند صد عدد انواع سکه بهار آزادی و جایزه ویژه این جشنواره خودروی BMW X3 به برندگان تقدیم خواهد شد.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت