مراسم قرعه‌کشی جشنواره پاییزه‌ی فروش محصولات فامیلا، چهارشنبه ششم آبان ماه 94 در سالن همایش هتل اسکان برگزار شد.

جوایز این جشنواره که با استقبال بی‌سابقه مشتریان همراه بود شامل 25 دستگاه خودروی ولکس، 26 سکه بهار آزادی، 25 نیم سکه بهار آزادی و 406 ربع سکه بهار آزادی بود.
در این مراسم که با حضور نماینده رسمی دادستانی آقای ملکی، مدیران عامل و مدیران شرکت‌های گلبرگ بهاران و گلرنگ پخش برگزار شد، مهندس منتصر، مدیر عامل شرکت گلبرگ بهاران ابراز داشت: این جشنواره به پاس قدردانی از عزیزانی که در زمینه‌ی فروش محصولات فامیلا دست ما را گرفتند و سبب افزایش فروش این محصولات گردیدند، برگزار شده است. ما تمام سعی خود را به کار ‌گرفته‌ایم تا این مراسم قرعه‌کشی در کمال صحت و سلامت اجرا شود.
مدیر عامل شرکت گلبرگ بهاران ادامه داد: همت و تلاش مجموعه گلبرگ بهاران در راستای تولید محصولاتی با کیفیت بالا در جهت کسب رضایت مشتریان است.
پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی با تنی چند از برندگان خودرو سواری به صورت تلفنی صحبت شد و خبر برنده شدن آنان به اطلاعشان رسید.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت