مراسم آغاز سال مدیران گروه صنعتی گلرنگ، پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ماه، با حضور دکتر مهدی فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، مدیران ارشد مجموعه، و مدیران پرتلاش گروه صنعتی گلرنگ در هتل استقلال برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ضمن تبریک سال نو و دو عید پیش رو یعنی ولادت امام محمد تقی(ع) و ولادت امام علی(ع) و روز پدر بیان داشت: سال گذشته همکارانمان در سطح رؤسا نیز در این مراسم حضور داشتند اما امروز با توجه به به محدودیت ظرفیت سالن، از دیدار آن‌ها محروم هستیم. ان‌شاءالله در سال‌های آتی سالن بزرگ‌تری تدارک دیده شود.

دکتر فضلی ابراز داشت: سال ۹۵ سال نسبتا خوبی بود و مسیر پیش رو هموار است تا در سال‌ ٩۶ رشد بهتری را داشته باشیم. از آن جا که قصد ما جهانی شدن است برای مطرح شدن در سطح بین‌المللی باید توانمندی خود را در داخل کشور به حد اعلا برسانیم. لذا رشد و حضور کامل در بازارهای داخل بسیار اهمیت دارد، که لازمه آن پیش‌بینی صحیح رشد و سهم بازار شرکت‌ها می‌باشد، این پیش‌بینی‌ها اکنون همراه با یک تغییر نگرش اساسی در گروه شکل گرفته است. به این ترتیب که تا امسال شرکت گروه صنعتی گلرنگ نقشی اساسی در پیش‌بینی‌ها داشته است ولی برای سال ٩۶ مشارکت همه Sub Holding ها و به تبع آن شرکت‌ها بیشتر شده است. مشارکت شرکت‌ها در پیش‌بینی باعث بهبود تحقق اهداف خواهد شد.

دکتر فضلی تصریح کرد: برای ما مهم است که در پایان سال پیش‌بینی‌ها کاملا محقق شده باشد. علاوه بر این هر ماه، پیش‌بینی‌ همان ماه، عینا محقق شود.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ابراز داشت: تشکیل شورای راهبردی و شورای عالی منابع انسانی دو اتفاق مهم در گروه به شمار می‌رود. شورای راهبردی پلی است بین گروه و sub holding ها تا بتوانیم گوش شنوای خود را تقویت کنیم و گفته‌ها و ناگفته‌های شرکت‌ها را بهتر بشنویم. هدف از شورای عالی منابع انسانی نیز آن است که از بزرگ‌ترین سرمایه‌های گروه که همانا سرمایه‌های انسانی است بیشتر مراقبت کنیم و در جهت رشد و پویایی همکارانمان گام برداریم، زیرا در سطح جهانی مهم‌ترین عامل موفقیت، سرمایه انسانی برآمده از درون سازمان است.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت