مهندس محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در آخرین روز از هفته دولت از کارخانه #صنعت_غذایی_کوروش بازدید و آن را افتتاح کرد.
در این دیدار که صبح امروز هشتم شهریور ماه ۹۵ با همراهی دکتر فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ صورت پذیرفت، وزیر صنعت، معدن و تجارت در محوطه شرکت صنعت غذایی کوروش نهالی به نشانه یادبود کاشت.

مهندس نعمت‌زاده در بازدید از دستگاه کارتنینگ اتومات که از صفر تا صد توسط همکاران فنی کارخانه کوروش ساخته شده است و منجر به یک بهره‌وری ۳۸۰ میلیون تومانی گردیده است، اظهار خشنودی کرد و خواستار استفاده از این الگو در صنایع دیگر شد.

در این مراسم  دکترفضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در پاسخ به پرسش خبرنگاران که از مشکلات تولید پرسیدند با ذکر بیتی از حافظ پاسخ داد: “در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم/ سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور”
دکتر فضلی ابراز داشت: همدلی، صفا و صمیمیت همکارانمان در شرکت صنعت غذایی کوروش و تمامی خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ برای ما یک موهبت الهی است.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در پاسخ خبرنگاری که از دغدغه‌ی اشتغال سوال کرد، بیان داشت: در سال ۸۸ حدود ۳۵۰۰ نفر در صنایع مختلف گروه صنعتی گلرنگ اشتغال داشتند و امروز این تعداد به حدود ۱۴۰۰۰ نفر رسیده است، یعنی ما در یک بازه زمانی هفت ساله، در زمینه اشتغال یک رشد ۴ برابری را شاهد بوده‌ایم و امیدواریم ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر تا پایان سال ۹۶ به این مجموعه بپیوندند.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت