مجتمع غذايي كورش واقع در شهرک صنعتی اشتهارد صبح روز دوشنبه شانزدهم شهریور ماه افتتاح شد.
در این افتتاحیه  مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، جمعی از معاونین، مدیر عامل و مدیران شرکت کشت و صنعت گلبرگ بهاران، مدیران ارشد مجموعه و همکاران پر تلاش شرکت گلبرگ بهاران، eftetahe padide dbba145f35c7709d694d15cbfab5b27d4f33705e 513x351 Q75نخست به بازدید از واحد تصفیه پساب، ایستگاه تخلیه روغن و مخازن، واحد پالایش (Refinery)، واحد تأسیسات و واحد بسته‌بندی پرداختند.
در ادامه طی مراسمی دکتر فضلی به ایراد سخن پرداخت و ضمن تشکر از تمامی عزیزانی که در راه‌اندازی مجتمع غذايي كورش نقش داشته‌اند، خطاب به آنان بیان داشت: امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های توام با محبت و صدق و صفای شما هستیم و از به بار نشستن تلاش‌های شما لذت می‌بریم، البته لذت عالی را زمانی خواهیم برد که بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های نصب شده در این مجتمع و ظرفیت‌هایی که با سرمایه‌گذاری‌های جدید قابل دسترس خواهد بود، بهره ببریم.
دکتر فضلی ادامه داد: علاوه بر استفاده‌ی کامل از داشته‌ها و توانمندی‌ها باید به بهترین نحو ممکن فرهنگ‌سازی کنیم تا مصرف‌کنندگان به ما اعتماد کنند و با خشنودی و طیب خاطر محصول ما را انتخاب نمایند.
مهندس منتصر مدیر عامل شرکت گلبرگ بهاران نیز عنوان داشت: جا دارد از جناب آقای دکتر فضلی و معاونین محترم به دلیل اعتمادی که به تیم شرکت گلبرگ بهاران داشتند و این فرصت را در اختیار ما نهادند تشکر کنم.

مدیر عامل شرکت گلبرگ بهاران ادامه داد: راه‌اندازی مجتمع غذايي كورش با تلاش خستگی‌ناپذیر همکارانی به ثمر نشست که در یک بازه‌ی زمانی طولانی از صبح علی‌الطلوع تا پاسی از شب مشغول کار بودند.
مهندس منتصر افزود: انشاءالله با تلاش در زمینه‌ی فروش و بازاریابی، تمامی ظرفیت‌های این مجتمع را مورد بهره‌برداری قرار خواهیم داد و پس از آن به مرور به ظرفیت کارخانه نیز می‌افزاییم.
مهندس اورنگ معاون کارخانجات شرکت گلبرگ بهاران دیگر سخنران این نشست بود. مهندس اورنگ گزارشی از روند پروژه ارائه داد و بیان داشت: نصب ماشین‌آلات این مجتمع همگی به دست کارشناسان شرکت گلبرگ بهاران صورت گرفت. همچنین بخش عمده‌ای از کار برقی نیز توسط همکاران خودمان انجام شد که همین امر باعث شده است در حال حاضر تیم مستقر در مجتمع کاملا نسبت به تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات و امور مربوط برق تسلط داشته باشد.
مهندس اورنگ افزود: هیچ حادثه‌ای در حین انجام پروژه مجتمع غذايي كورش رخ نداد که این امر مدیون تلاش تیم پروژه در زمینه‌های گوناگون به ویژه در زمینه ایمنی است.
گفتنی است مراحل تولید و تصفیه‌‌ی روغن نیازمند فناوری‌هایی پیچیده و نوین است. در مجتمع غذايي كورش از فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌شود و استفاده از این فناوری‌ها شرکت گلبرگ بهاران را در زمره شرکت‌های اول تولید روغن از لحاظ کیفیت در ایران قرار می‌دهد.
این کارخانه در زمینی به مساحت 5/8 هکتار با ظرفیت معادل 30 تن در روز در محل شهرک صنعتی اشتهارد احداث شده است.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت